رفتار خرید مشتری و 4 عامل تاثیرگذار آن چیست؟
رفتار خرید یکی از مهمترین مفاهیم تمامی کسبوکارها، چه بهصورت مجازی و چه حضوری در فروشگاههاست که امروز میخواهیم همه چیز را درباره آن به شما بگوییم. حتما شما هم تا به حال این موضوع را تجربه...
۱۰ راهکار حیاتی برای افزایش فروش در اینستاگرام
زمانی که اقدام به فروش در اینستاگرام میکنید، در واقع حرفی برای گفتن دارید یا میخواهید خدماتی را ارائه داده و محصولی را بفروشید. افزایش فروش در اینستاگرام موضوعی است که برندهای متعدد در این فضا به...
تبلیغ ویدیویی یا بنری، کدام یک کارآمدتر است؟
فرض کنید برند یا کسبوکار کوچک اینترنتی شما بودجه تبلیغات خودش را دارد. اکنون میخواهید مخاطبان خود را در فیسبوک، اینستاگرام و گوگل هدف تبلیغات قرار دهید. اما هنوز سؤالاتی وجود دارند که مسیر پیشرو...
محتوای ویروسی در اینستاگرام چیست و چطور باید آن را ایجاد کرد؟
شبکههای اجتماعی امروزه به عضوی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شدهاند. در حال حاضر 3.96 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند که در حدود 1.5 میلیارد نفر آنها در اینستاگرام فعال...
10 راهکار طلایی برای کاهش هزینه ارسال محصولات
با روی کار آمدن کسبوکارهای آنلاین که محصولات و خدمات را به صورت خردهفروشی یا عمدهفروشی به مردم عرضه میکنند، روشهای مختلفی برای ارسال سفارشات استفاده میشود. کاهش هزینه ارسال هم یکی از دغدغههای...